Skip to content Skip to footer

Nowości w ofercie chiptuningu

Nowe protokoły = nowe auta w ofercie chiptuningu

Rozszerzamy zakres modyfikacji o najnowsze modele Ford oraz Toyotę Land Cruiser J300. Dzięki aktualizacji oprogramowania obsługujemy teraz:

  • Ford 1.5 EcoBlue (TDCi) – Bosch MD1CS005 – między innymi Focus po 2021 roku
  • Ford benzynowe – Bosch MG1CS036 oraz MG1CS055 – m.in. Bronco, Explorer, F-150, Fusion, Maverick, Ranger – silniki 2.7 EcoBoost V6, 3.5 EcoBoost V6, 2.7 V6 czy 3.5 V6
  • Toyota Land Cruiser 300 3.3 twin-turbo V6 D-4D (J300) – Denso Diesel R7F701216 Gen4

Co to oznacza dla Ciebie?

  • Możliwość modyfikacji wcześniej zablokowanych sterowników. Dziś nie ma znaczenia czy Twój Ford Focus 1.5 TDCI jest z 2020 czy 2024 roku produkcji – zmodyfikuję każdą wersję.
  • Pełna kontrola pliku: realny odczyt/zapis, weryfikacja sum kontrolnych i recovery
  • Lepsze efekty i diagnostyka: modyfikacje przygotowujemy na podstawie logów oraz pomiarów na hamowni 4×4 – ponad 20 lat doświadczenia.

Zakres nowej obsługi

Poniżej lista aut które już można modyfikować

Ford Bronco 2021+ 2.7L EcoBoost V6: 330 HP

Ford Bronco 2021+ 2.7L EcoBoost V6: 315 HP

Ford F-150 2021-2023 2.7L EcoBoost V6: 325 HP

Ford F-150 2021-2023 3.5L EcoBoost V6: 400 HP

Ford F-150 2021+ 3.5L EcoBoost V6 : 450 HP

Ford F-150 2021+ 3.5L PowerBoost MHEV V6: 430 HP

Ford Fusion 2.7L EcoBoost V6: 325 HP

Ford Ranger 2024+ 2.7L EcoBoost V6: 315 HP

Ford F-150 2.7L V6 2023+

Ford F-150 3.5L V6 2024+

Ford F-150 5.0L V8 2024+

Ford Bronco 2.7L V6 – 2021+

Ford Ranger 2.7L V6 – 2024+

Ford Focus 1.5 TDCI 2021+

Ford Tourneo 1.5 TDCI

TOYOTA LAND CRUISER 3.3 twin-turbo V6 D-4D J30 227kW


Jak pracujemy

  1. Weryfikacja wersji ECU/softu i wstępna diagnostyka.
  2. Pomiar na hamowni 4×4 (przed i po).
  3. Strojenie pod konkretne auto (Stage 1/indywidualne).
  4. Ewentualne poprawki wykonujemy od razu.

Chcesz sprawdzić dostępność dla swojego auta? Napisz lub zadzwoń – doprecyzujemy wszystko